HTML

Nocturnal Cultural

Kulturgyöngyszemek kritikái tőlem. -- Culture-critics by me.

Tags

Friss topikok

Linkblog

Feedek

XML

2009.01.04. 21:41 Mornambar-Totto

Alkonyat / Twilight

Alkonyat
Öregszem... régen kizárt volt, hogy egy adaptációt az alapregény olvasása nélkül nézzek meg; ma már ritkán engedhetem meg ezt a luxust. Szintén, régen nagykanállal ettem a vampírjos dolgokat, most meg szinte noszogatni kell... de megérte, hál'istennek! Szóval adott egy horror/fantasynek tűnő téma, amit ügyesen áttranszformáltak egy romantikus történetté. Igaziból az túlzás, mint amit a kritikák írtak, nekem nem volt nyálas tinisorozat érzésem, bár a romantikából egy fokkal tényleg több volt az én ízlésemnek; mindenesetre ezeket szépen oldották meg, szóval nincs harag (a fáról tájnézős rész nagyon üt!). A szereplők is szimpatikusak voltak, a történet is jó elemekből épül fel, szóval kellemes kis télrevaló darab. A képek sötétek és szépek, a zene szintén nagyon bejött nekem (old school rock és zongorás/szimfonikus soft rock váltogatja egymást). Én simán meg tudnám nézni mégegyszer, ajánlom nektek is!
8 / 10

 

Leave a comment

Tags: film


Trackback address for this post::

https://mornambar-totto.blog.hu/api/trackback/id/tr29857832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása